петък, 30 януари 2009 г.

Провал ;)

Рекламата е много важно средство за установяване на контакт между производители и потребители. В последните години, рекламата ни следва неотменно навсякъде, и ни „предлага”, абсолютно всичко, от тоалетна хартия, до автомобили, жилища, кредити и др.
Появила се през XVII век, пресрекламата, или рекламата във вестници и списания, непрекъснато се разнообразява и усъвършенства. Производителите правят най-невероятни неща, за да предложат на своите потенциални клиенти продуктите, от които се нуждаят, по най-нестандартен начин. Постепенно рекламата обхваща повече слоеве на обществото и се разпростира във всички възрастови граници.

През годините, тя се развива и започва да участва по-интензивно в живота на хората. Развитието на новите технологии, е съпътствано и от развитието на рекламата. С появата на телевизията и радиото, рекламата намира по-широк спектър на приложение.
Самите производители намират все по-интересни начини да предлагат стоките си и да се доближат до по-широката аудитория.

Новото в днешно време е интернет – рекламирането. То е новият модерен начин на рекламиране. След, като интернет е неотменна част от нашето ежедневие, това води и до все по-налагащата се употреба на възможностите и потенциала на Интернет рекламата, като нов и модерен начин за рекламиране. Интернет рекламата създава ненатрапчива връзка с аудиторията. Освен това е много лесно да разбереш повече за рекламирания продукт или дори да си го поръчаш, само с едно кликване на мишката. Тя предлага мигновена и директна комуникация с потребителите. Този нов вид реклама дава възможност за обмен на различни типове данни, нямащи еквивалент в досегашната комуникационна среда.

Най-хубавото и удобно преимущество на интернет рекламата е, че тя няма географски и времеви ограничения. Нейно преимущество са мигновената и директна комуникация.
Вече съществуват и фирми, чиято основна дейност е именно рекламата. В днешното ежедневие и разнообразието от медии и начини за рекламиране, всеки производител се опитва да предложи най-интересната и оригинална реклама на клиентите си.
Тук идва ред да ви разкажа за нещо наистина оригинално. Влизайки в световната търсачка Google, под думата „proval”, на първо място се появява сайта на МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ. (Провал ->) Това е много оригинален начин на протест, в духа на кризисните ситуаций в страната през последните години.

Тези протести на последък станаха и гореща тема във всички медии.
Най-интересното е, че и в този случай е намерен много оригинален и нестандартен начин за реклама.
Следейки последните събития, създателите на сайта http://www.kabinata.com/ , са решили да направят реклама, като са сложили линк към него, в дясно от сайта на МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ.
Ето един интересен начин, да се привлече по-широката аудитория, тъй като цялата българска нация се интересува и негодува към този начин на управление и справяне с кризата. В този случай рекламата представлява привличане на вниманието на хората, които докато разглеждат намерените резултати в Google, случайно ще се натъкнат и на този сайт за езиково обучение, което пък може да им бъде доста полезен.

Този метод на реклама е много интересен и новаторски, бих казала, дори малко щур, но точно това се търси в днешно време, когато навсякъде ни „заливат” с най-разнообразни реклами. В интернет, все по-често се срещат такива реклами и дори може да се каже, че това е най-модерния начин за интернет реклама в момента.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

Английски Език | Бизнес Английски | Испански Език | Немски Език | Френски Език | Италиански Език | Португалски Език